CleanWashers

Cleanwashers

#környezetvédelem
#biodiverzitás
#közösség
A Cleanwashers -- klíma- és etikus márkakommunikáció egy független szakmai összefogás, amely 2020-ban azzal a céllal indult, hogy rámutasson a greenwashing problémájára. A kezdeményezés azóta kibővült: a csapat célja, hogy felhívják a figyelmet a kommunikáció szerepére az ökológiai válság kezeléséhez szükséges kulturális változásban.
A Cleanwashers -- klíma- és etikus márkakommunikáció egy független szakmai összefogás, amely 2020-ban azzal a céllal indult, hogy rámutasson a greenwashing problémájára. A kezdeményezés azóta kibővült: a csapat célja, hogy felhívják a figyelmet a kommunikáció szerepére az ökológiai válság kezeléséhez szükséges kulturális változásban.
Hegedűs Kristóf (Hege)

Támogasd munkájukat!

A zöld civilek munkássága nagyon fontos. Sok olyan munkát végeznek el, melyek a közösség, természet és élővilág számára nagyon fontos. Ha teheted, akkor az alkalmazásban található támogatói jegyekkel tudod támogatni őket.

A beeco ajánlója:

A Cleanwashers -- klíma- és etikus márkakommunikáció egy független szakmai összefogás, amely 2020-ban azzal a céllal indult, hogy rámutasson a greenwashing problémájára.  A kezdeményezés azóta kibővült: a csapat célja, hogy felhívják a figyelmet a kommunikáció szerepére az ökológiai válság kezeléséhez szükséges kulturális változásban.

Tanácsadóként vállalatok számára nyújtanak támogatást a fenntarthatóság, az ESG-kommunikáció és a zöld tematikájú üzenetek területén a marketingstratégiák, a vállalaton belüli és a lakosságnak szóló kampányok tiszta üzenetrendszerének kidolgozásában.

A Cleanwashers tagjai szerint egy új kommunikációs korszak kezdődik, amely már nem csupán a jólétről, hanem a valódi jól-létről szól, és ennek a szemléletnek a vállalati kultúrában is meg kell jelennie. A szakmai összefogás civil szervezeteket és az oktatási intézményeket támogat az etikus fenntarthatósági kommunikációval kapcsolatos ismeretek terjesztésében, előadások, szemléletformáló kampányok és workshopok keretében.

A Cleanwashers csapata:

Berta László -  A Firehouse Reklámügynökség társalapítója, Reklámtörténet portál alapító tagja

Paul Ágnes - kommunikációs tanácsadó, az Organic Communications ügyvezetője

Bányai Klaudia - kommunikációs tanácsadó, az Organic Communications projektmenedzsere

Vér Balázs - A DeepInsight Reklámügynökség kreatív igazgatója

Virágh Miklós - A Kantar Media ügyvezetője, a GreenCat társalapítója

Tartalmai

Méh nincs itt tartalom.

Szolgáltatásai

No items found.

Kövesd! Írj! Kapcsolódj!

Szolgáltatásaik, termékeik

No items found.

További példaképek